AURA – okna dachowe na każdą pogodę

0
Okna połaciowe w dachu z blachy na rąbek
Okna dachowe skutecznie doświetlają pomieszczenia poddasza.

Kilka lat temu w asortymencie firmy Blachy Pruszyński pojawiły się okna dachowe Aura. Od tego czasu produkt ten sukcesywnie zdobywał sobie zaufanie klientów, by tej jesieni pojawić się w nowej, jeszcze bardziej dopracowanej formie.

Okna na poddaszu

Okna dachowe AURA tej jesieni pojawią się w nowej odsłonie.

Blachy Pruszyński
Okno dachowe z żaluzją

Linia AURA to nie tylko okna dachowe, ale również wyłazy dachowe i akcesoria – kołnierze, markizy, rolety wewnętrzne i zewnętrzne oraz wiele innych.

Blachy Pruszyński
Okna dachowe AURA

Okna AURA są dostępne w trzech segmentach: GOLD, SILVER i BRONZE.

Blachy Pruszyński
Okna dachowe oraz okno fasadowe

Okna dachowe AURA charakteryzują się bardzo dobrymi parametrami technicznymi.

Blachy Pruszyński
Budowa domu - okna dachowe

Okna dachowe AURA są produkowane z drewna (dostępne są także modele PVC, przeznaczone do kuchni i łazienek).

Blachy Pruszyński

Blachy Pruszyński to marka, która w dużym stopniu kojarzy się z pokryciami dachowymi ze stali. Asortyment tego producenta jest jednak znacznie szerszy, niż wskazywałaby na to sama nazwa. W jego skład poza blachodachówkami wchodzą bowiem stalowe pokrycia elewacyjne, profile konstrukcyjne i cała gama produktów z obszaru budownictwa wielkokubaturowego. W ramach sektora budynków jednorodzinnych klienci mogą liczyć na bogatą gamę pokryć wraz ze wszystkimi potrzebnymi akcesoriami. Wśród tych ostatnich na uwagę zasługuje linia produktów AURA.

Okna o doskonałych parametrach

– Decyzja o wprowadzeniu do naszego asortymentu okien dachowych wiąże się z chęcią rozszerzenia wąskiego wachlarza, spośród którego mógł wybierać polski klient. Wynikiem tej decyzji było rozpoczęcie współpracy z największym na świecie producentem okien, z którym staraliśmy się dobrać jak najlepsze parametry, w jak najkorzystniejszej cenie. W ten sposób na rynku pojawiła się linia okien AURA, które nie tylko sygnujemy swoją marką ale jesteśmy również gwarantem ich jakości – mówi Tomasz Lewandowski, dyrektor ds. sieci Blachy Pruszyński. Aura, której sprzedaż ruszyła w 2012 roku, po początkowej nieufności klientów, powoli zaczęła się jednak przebijać do ich świadomości. Obecnie jest już produktem dość dobrze rozpoznawalnym, a ze względu na bardzo korzystną relację jakości do ceny, coraz częściej wybieranym przez inwestorów.
Ponieważ nie znamy takiego pojęcia, że coś jest „wystarczająco dobre”, nieustannie dopracowujemy nasze produkty. Nie ominęło to również okien dachowych, które w połowie września zadebiutują w nowej odsłonie – dodaje Tomasz Lewandowski.

Trzy segmenty

Linia okien dachowych AURA będzie już wkrótce dostępna w 3 segmentach: luksusowym GOLD, w bardzo dobrych parametrach linii SILVER (okna w dwóch wariantach drewno lub PVC) oraz ekonomicznej wersji BRONZE.  W każdym segmencie mówimy o oknach drewnianych, wykonanych z wyselekcjonowanego drewna sosnowego, pochodzącego z lasów odnawialnych, sygnowanego certyfikatem FSC. Różnice tkwią oczywiście w szczegółach – ekskluzywne okno GOLD, prócz wszystkich standardowych cech, posiada specjalny kołnierz z polietylenu, który zapewnia doskonałą energooszczędność, a zastosowanie tzw. powłoki samoczyszczącej na szybie utrudnia osiadanie brudu i zanieczyszczeń. Drewniane SILVER to przede wszystkim wbudowany nawiewnik z kratką, który zapobiega przedostawaniu się insektów oraz kurzu, przy jednoczesnym wentylowaniu pomieszczenia oraz podwójna warstwa lakieru, która zapobiega uszkodzeniom i pęknięciom drewna. SILVER PVC, gwarantuje trwałość i ochronę przed wilgocią, co czyni je doskonałym do kuchni i łazienki. Ekonomiczna wersja BRONZE to w dalszym ciągu doskonałe okno, brak nawiewnika rekompensują tu dwie pasywne pozycje wentylacji w klamce okna, gwarantujące optymalną cyrkulację powietrza.
Prócz okien dachowych, w linii AURA znajdują się jeszcze wyłazy oraz akcesoria – kołnierze, markizy, rolety wewnętrzne i zewnętrzne oraz wiele innych.
Okna dachowe AURA nie są kojarzone jako nasz flagowy produkt – od początku stanowiły bowiem jedynie uzupełnienie naszej oferty. Z tego właśnie powodu nigdy nie kładliśmy nacisku na jego promocję, to produkt, który właściwie „sprzedaje się sam”-  wystarczy że klienci zwrócą uwagę bardziej na parametry, niż reklamy – podsumowuje Tomasz Lewandowski.

Oceń artykuł
5,00 / 2 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy
Więcej na ten temat:

Źródło: Blachy Pruszyński

Polecamy Ci również

Zobacz także