Braas robi dachówkę

5 lipca ruszyła zintegrowana kampania marketingowa dachówek betonowych Braas. Działania realizowane będą pod hasłem „BRAAS. ROBIMY DACHÓWKĘ!”.

To pierwsza tego typu kampania na polskim rynku. Osią kampanii jest pomysł zachęcenia Polaków do kupowania dachówki Braas przez popularyzację idei świętowania faktu ukończenia budowy dachu. Kolorowy, dynamiczny spot reklamowy utrzymany jest w konwencji teledysku i przedstawia zespół „Braas Band” w trasie koncertowej. Oparta na tym pomyśle reklama będzie pojawiać się również w prasie o tematyce budowlanej oraz na stronach internetowych. „Braas Band” zostanie wykorzystany w trakcie 12 wakacyjnych eventów na terenie całej Polski, w trakcie których zespół da koncert. Każdemu z tych wydarzeń towarzyszyć będzie także darmowy poczęstunek oraz konkursy i zabawy. O wydarzeniu w każdej z miejscowości informować będą plakaty oraz ulotki. Wsparciem dla kampanii będą materiały, które pojawią się w wybranych 100 punktach sprzedaży.

braas plakat braas zespół
Celem kampanii jest namówienie prywatnych inwestorów do świętowania momentu zakończenia prac dekarskich – tzw. „dachówki”. Obok „parapetówki” możemy więc uczcić chwilę, w której budowa staje się domem. Podczas imprez będzie można dowiedzieć się sporo na temat dachu i dachówek. Firma ma nadzieję, że kampania da początek nowemu zwyczajowi i wyróżni markę Braas.

Reklama telewizyjna pojawi się głównie w Polsacie i TVN oraz na kanałach tematycznych m.in. pakietu At media.

Oceń artykuł
4,00 / 2 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy
Więcej na ten temat:

, , , ,

Opracowanie: Redakcja

Źródło: Monier

Polecamy Ci również

Zobacz także