Dla Dakea Budma była w tym roku szczególna, ponieważ firma wystawiała się po raz pierwszy.
Zrobiła to po swojemu, czyli bez wielkiego stoiska, ale za to z całym pakietem akcji i propozycji dla jej dekarzy i partnerów handlowych. No, i oczywiście z Aniołkami. Kto był na Budmie ten pewnie zauważył wszędobylskie pomarańczowe dziewczyny, uzbrojone w kaski i pasy dekarskie. Cała zabawa z Aniołkami, piwem i Dakeą została udokumentowana na Facebooku. Wszystkich, których ominęła pomarańczowa gorączka lub którzy chcieliby powspominać serdecznie zapraszamy na stronę Jacek Dekarz (na Facebooku)
Poza konkursami i zabawą Budma była też okazją do obejrzenia okna dachowego Dakea Best, które jest objęte 20 letnią gwarancją i zapisania się dekarskiego programu partnerskiego Cash Club, w którym z każdym zamontowanym oknem zarabia się więcej.
Jeśli chodzi o plany na 2013 rok, to Dakea szykuje prawdziwą pomarańczową inwazję. Jeszcze więcej punktów sprzedaży, narzędzi wsparcia dla dekarzy i promocji dla partnerów handlowych.
Więcej szczegółów już niedługo, tymczasem Dakea serdecznie dziękuje wszystkim gościom za ciepłe przyjęcie jej produktów i bardzo duże zainteresowanie programem Cash Club!