Budshow "Dom dla każdego". Pod takim hasłem na tegorocznej Budmie odbyło się jedno z najciekawszych wydarzeń tych targów. Wystawcy oraz goście byli świadkami prowadzonej na żywo budowy jednorodzinnego domu modelowego.
BUDMA to doskonałe miejsce do zbadania trendów budowlanych i przeglądu materiałów. Dzięki inicjatywie MTP i agencji komunikacji marketingowej Ardo-Studio, które wspólnie stworzyły BudShow 2007, można było zobaczyć jak powstaje dom. Zaangażowana i niezwykle widowiskowa forma prezentacyjna jaką był BudShow powstała z myślą o inwestorach indywidualnych, którzy planują budowę własnego, wymarzonego domu. Podczas trwania pokazu zaprezentowano materiały, urządzenia i technologie budowlane, które pozwalają na możliwie najbardziej ekonomiczną budowę i eksploatację budynku.
Podczas BudShow 2007 zwiedzający mięli możliwość obserwowania kolejnych etapów budowy domu oraz zwiedzania wykończonej już części budynku. Wydarzenie miało więc także duże znaczenie z punktu widzenia edukacji wykonawczej - od poprawnego wykonania prac budowlanych zależy to, czy dom będzie ciepły i ile kosztowało będzie jego utrzymanie.
Udział w projekcie BudShow 2007 wzięły następujące firmy: Alpol, Aluplast, Cad Projekt K&A, Ceramika Paradyż, Fakro, Hoermann, Legrand, Plannja, Rintal, Roca, Rockwool, Solbet, Steico i Viessmann. Realizacja domu modelowego przebiegała z użyciem dostarczonych przez nie materiałów, a poszczególne etapy technologiczne wznoszenia obiektu wykonywały autoryzowane ekipy wykonawcze tychże firm.
Projekt budowanego domu - pracownia Archtim.