Laur Konsumenta 2005

Przegląd Gospodarczy (dodatek do Gazety Prawnej) we współpracy z Instytutem Gallupa przeprowadził sondaż wśród klientów. Celem sondażu konsumenckiego było wskazanie produktów i usług najbardziej cenionych przez klientów. Nagrodzone produkty otrzymały Laur Konsumenta - Złoty, Srebrny i Brązowy lub wyróżnienia. Wśród kategorii znalazło się kilka dachowych.

Laur KonsumentaSondaż trwał ponad pół roku i objął ponad 6000 konsumentów. Jego plonem są "Laury Konsumenta": wyraz uznania i zaufania kupujących do producentów. W większości klienci wskazywali firmy o ustalonym wizerunku i silnej pozycji na rynku.

Dachówki

W kategorii tej nagrody odebrały:
Złoty Laur - Jopek;
Srebrny Laur - Wieneberger;
Brązowy Laur - Roben.

 
Złoty LaurSrebrny LaurBrązowy Laur

Okna

W kategorii tej nagrody odebrały:
Złoty Laur - Oknoplast;
Srebrny Laur - Fakro;
Brązowy Laur - Velux;
wyróżnienie - Aluplast;
wyróżnienie - Drutex.

Złoty LaurSrebrny LaurBrązowy Laur

Systemy rynnowe

W kategorii tej nagrody odebrały:
Złoty Laur - Plastmo;
Srebrny Laur - Marley;
Brązowy Laur - Galeco;
wyróżnienie - Raiko.

Złoty LaurSrebrny LaurBrązowy Laur

Gratulujemy wyróżnionym firmom.

Oceń artykuł
4,67 / 3 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Autor: Ewa Kulesza

Źródło: Przegląd Gospodarczy

Zdjęcia: Jopek, Wienerberger, Roben, Oknoplast, Fakro, Velux, Plastmo, Marley, Galeco

Polecamy Ci również

Zobacz także