Międzynarodowe Targi Inwestycyjne EUROBUILD 2009

Międzynarodowe Targi Inwestycyjne EUROBUILD W dniach 30.09-02.10.2009 się odbędą w Warszawie w najnowocześniejszym centrum wystawienniczym stolicy, Hali MTPolska, przy ulicy Marsa 56 największe w Polsce Międzynarodowe Targi Inwestycyjne EUROBUILD 2009 poświęcone ofercie biznesu dla inwestycji związanych z EURO 2012. Integralną częścią tych targów jest Międzynarodowy EuroSalon Okien, Drzwi i Profili.

Targi EUROBUILD 2009 mają na celu przedstawienie potencjału firm, przedsiębiorców, którzy widzą możliwości rozwoju i swój niezaprzeczalny sukces handlowy związany z przygotowaniami Polski do organizacji EURO 2012. Wystawcami są przedsiębiorcy, którzy chcą aktywnie uczestniczyć i współpracować przy realizacji obiektów sportowych, fitness, hotelowych, restauracji i moteli. Tylko pełne zaangażowanie przedsiębiorców daje możliwość nawiązania intratnych kontraktów i umocnienia wizerunku firm.

Międzynarodowy EuroSalon Okien, Drzwi i Profili  skierowany jest do firm z takich segmentów tematycznych jak: okna, drzwi i bramy, które chcą ugruntować swoją pozycję, a także nawiązać nowe kontakty na najchłonniejszym w Polsce - rynku mazowieckim. Tu w znacznej mierze skoncentrowane są plany inwestycyjne i biznesowe na najbliższe lata. Udział w wystawie zapowiedzieli wiodący producenci i dystrybutorzy stolarki okienno-drzwiowej z Polski i z zagranicy, producenci i dystrybutorzy drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, producenci systemów profili okiennych, maszyn, narzędzi i akcesoriów do produkcji okien i drzwi, producenci i dystrybutorzy okuć i żaluzji, zakłady stolarskie (info na stronie).

Targi Inwestycyjne są najlepszą formą zaprezentowania oferty firmy, a wśród zwiedzających  targi zarejestrowali się nie tylko przedsiębiorcy poszukujący dostawców lub podwykonawców, ale również architekci, inwestorzy, deweloperzy oraz przedstawicieli klubów sportowych z różnych części kraju. 
W dobie ogólnoświatowej tendencji wyhamowującej gospodarkę wielu krajów, takie wydarzenie staje się ogromną szansą na przeciwdziałanie negatywnym skutkom spowolnienia gospodarczego i pobudzenie inwestycji oraz aktywności przedsiębiorców. Aktywne wsparcie polskiego rządu (Minister Gospodarki - Waldemar Pawlak oraz Minister Sportu i Turystyki - Mirosław Drzewiecki objęli honorowym patronatem targi), jak i władz samorządowych i miejskich potwierdza priorytetowe traktowanie inwestycji związanych z EURO 2012.
W kilkunastu krajach nasi partnerzy prowadzą aktywną promocję tego przedsięwzięcia. Dzięki tym działaniom promocyjnym na Międzynarodowych Targach Inwestycyjnych EUROBUILD 2009 w Warszawie będą prezentowane stoiska o charakterze narodowym. I tak wydzielone już zostały sektory dla Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Irlandii, Austrii, Ukrainy, Indii, Chin, Egiptu. Na uruchomionej elektronicznie rejestracji dla zwiedzających swój udział potwierdziło wiele firm, m.in. z Rosji, Czech, Słowacji, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Ukrainy, Pakistanu, Senegalu, Indii.
Wielu z polskich przedsiębiorców korzysta ze wsparcia finansowego udzielanego z funduszy WE. Większość Regionalnych Programów Operacyjnych (RPO) w poszczególnych województwach dysponuje funduszami, a dofinansowanie do tych targów kształtuje się nawet do wysokości 80 % kosztów kwalifikowanych, co w znacznej mierze wpływa na zminimalizowanie kosztów poniesionych przez wystawców.

EuroTargi    EuroBuild

Oceń artykuł
4,67 / 3 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Ewa Kulesza

Źródło: BPE " Euro Targi"

Polecamy Ci również

Zobacz także