Płyta MFP Odkryciem Roku 2010

Produkt firmy Pfleiderer – drewnopochodna płyta budowlana MFP uznana została przez jury prestiżowego konkursu Laur Konsumenta „Odkryciem 2010”.

laurGodła Laur Konsumenta postrzegane są na rynku jako odzwierciedlenie upodobań polskich konsumentów. To prestiżowe wyróżnienie oznacza, że płyta MFP, pomimo tego, że jest dostępna w Polsce od niedawna, cieszy się już dużym uznaniem rynku budowlanego, a zainteresowanie nią stale wzrasta.

W 2009 roku firma Pfleiderer w ramach próby, rozpoczęła import z niemieckich fabryk nowej, wielofunkcyjnej płyty MFP. Produkt ten cieszy się u naszych zachodnich sąsiadów ogromną popularnością, stąd zrodził się pomysł wprowadzenia go również na polski rynek budowlany, jako alternatywę dla powszechnie stosowanej płyty OSB. Obserwując duże zainteresowanie płytą, w czerwcu tego roku rozpoczęto jej produkcję w polskiej fabryce Pfleiderera w Wieruszowie. Dzięki temu cena produktu zyskała na atrakcyjności, a dostępność płyty dla konsumentów znacząco się zwiększyła.

płyta MFP pfleiderer płyta MFP pfleiderer płyta MFP pfleiderer
MFP to niespotykana dotąd, wśród budowlanych materiałów drewnopochodnych, mieszanka wyjątkowych właściwości, wśród których na szczególne wyróżnienie zasługują odporność na wilgoć i obciążenia w obu kierunkach, dobre właściwości izolacyjne (akustyczne i termiczne), łatwość obróbki i estetyczny wygląd. Jej struktura, zapewniająca wysoką wytrzymałość, otwiera szerokie pole możliwości zastosowaPłyta MFP Odkryciem Roku 2010 - zdjęcie 5nia produktu przy budowie i remontach domów, od podłogi aż po dach. Dużym ułatwieniem, usprawniającym montaż, jest możliwość układania płyty MFP bez kontroli kierunku – dowolnym bokiem, przy czym wytrzymałość na obciążenia pozostaje jednakowo wysoka dla każdej konfiguracji. 

Docelowo produkt ten ma stanowić silny filar produkcji Pfleiderera, który dotychczas znany był głównie z materiałów drewnopochodnych dla meblarstwa i wnętrzarstwa. Godła Laur Konsumenta przyznawane są w poszczególnych kategoriach, w tym także dla branży budowlanej, na podstawie licznych sondaży wśród konsumentów tak instytucjonalnych, jak i indywidualnych. Stanowią one doskonałe odzwierciedlenie tendencji rynkowych, a jednocześnie, postrzegane jako prestiżowe i szanowane, są dużą nobilitacją dla wyróżnionych. 

Oceń artykuł
3,29 / 7 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i dodaj swój komentarz

Opracowanie: Redakcja

Źródło: Pfleiderer

Polecamy Ci również

Zobacz także