PR w Budownictwie

Ruszyła kampania reklamowa Programu Edukacyjnego „PR w Budownictwie”.

Pod hasłem „Zdobądź samodzielny zestaw do montażu wizerunku firmy” 2 sierpnia ruszyła najnowsza kampania reklamowa Programu Edukacyjnego „PR w Budownictwie”. Przygotowany mediaplan został podzielony na kampanię zasięgową, mającą na celu dotrzeć do jak największej grupy zainteresowanych, i mailingową, która ma zebrać potencjalnych uczestników szkoleń.

PR w Budownictwie - zdjęcie 1

Pomysłodawcy programu zdają sobie sprawę, że temat public relations w budownictwie – szczególnie w grupie małych oraz średnich firm – nie był traktowany poważnie. Przy ograniczonych sumach przeznaczonych na promocję, właściciele firm stając przed wyborem na co i jak rozsądnie wydać te środki – zwykle decydowali się na bezpośrednią reklamę, która rokowała najszybszy zwrot z inwestycji. Jednak dobrze prowadzone działania public relations – szczególnie związane z tzw. PR produktowym, mogą w nieoceniony sposób wesprzeć działania reklamowe, realnie zwiększając ich skuteczność. Szczególnie widoczne jest to, gdy koszty związany z działaniami PR w firmie są niewielkie.

Program Edukacyjny PR w Budownictwie przygotowany został tak, aby jak największa liczba jego absolwentów była gotowa podjąć samodzielne działania promocyjne w mediach po jego ukończeniu. Budżet kampanii wyniósł 100 000 zł. 

www.prwbudownictwie.pl

Oceń artykuł
4,50 / 2 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy
Więcej na ten temat:

, ,

Opracowanie: Redakcja

Źródło: www.prwbudownictwie.pl

Polecamy Ci również

Zobacz także