Rautaruukki przyjmuje nazwę Ruukki

Rautaruukki kontynuuje rozwój biznesowych rozwiązań pod jedną marką Ruukki. Od 1 września 2004 r. wszystkie podmioty wchodzące w skład Grupy Rautaruukki będą występować pod jedną wspólną marką Ruukki. Oficjalne, zarejestrowane nazwy podmiotów, np. Rautrauukki Oyj pozostaje bez zmian. Nazwa marketingowa Rukki będzie używana przez wszystkie podmioty Grupy na wszystkich obszarach rynkowych.


Rautaruukki przyjmuje nazwę Ruukki - zdjęcie 1Celem tej zmiany jest ujednolicenie modelu komunikacji pod jedną, wspólną marką. Firma w przeszłości używała kilka marek produktowych, które od tej chwili zostały połączone w jedną markę Ruukki.

Funkcjonowanie pod jedną marką ma zapewnić efektywność i czytelność marketingowej komunikacji. Wprowadzenie jednolitej marketingowej nazwy jest kontynuacją biznesowego modelu zorientowanego na klienta, który został wprowadzony rok temu. Ruukki jest rozpoznawane jako solidny dostawca wysokiej jakości rozwiązań, ale chodzi o coś więcej - o bycie największym dostawcą metalowych rozwiązań dla wybranych segmentów rynku.
Deklaracja marki kryje się w haśle: Ruukki – więcej z metali. „Deklaracja ta odzwierciedla nasze zobowiązania i postawy: aktywne poszukiwanie nowej roli jakościowej w naszych relacjach z Klientami,” powiedział Sakari Tamminen, Prezydent i CEO.
Logo firmy oraz wizerunek zewnętrzny także uległy zmianie. Nowo logo firmy jest oparte na słowie Ruukki i trafnie zobrazowaną formą graficzną przekazuje sedno kompletnych rozwiązań i nowoczesnego zarządzania. Paleta kolorystyczna nowego logo firmy oraz zewnętrznego wizerunku zawiera kolory czerwony komunikujący aktywność i dynamizm, kolor szary nawiązujący do materiałów metalowych oraz kolor jasnozielony obrazujący nową linię biznesu.

Oceń artykuł
4,33 / 3 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Źródło: Ruukki

Polecamy Ci również

Zobacz także