Systemy rynnowe Galeco - uśmiechnij się do kwadratu

Systemy rynnowe Galeco - uśmiechnij się do kwadratu

Edukują i informują, przedstawiają produkty lub po prostu opowiadają swoją historię – pomysłów na postacie, które reprezentują markę jest naprawdę wiele. Brand heros, bo tak potocznie nazywani są bohaterowie marki, są przede wszystkim wyróżnikiem. Pozwalają firmie wejść w polemikę z szerokim gronem odbiorców, a ich niebywałą zaletą jest niekonwencjonalna forma przekazu. Marka Galeco podążając za trendami komunikacyjnymi stworzyła dwie postacie, które powodują uśmiech do kwadratu!*

bohaterowie Galeco

Komunikacja z uśmiechem

Galeco to wiodący, polski producent systemów rynnowych. Motto, którym kieruje się firma to „Uśmiech na deszcz”. Sugeruje ono, że zawsze istnieje skuteczne rozwiązanie problemu,
a z uśmiechem trzeba podchodzić nawet do najmniej sprzyjających warunków. Takie podejście przejawia się w każdym działaniu firmy. Buduje to pozytywny wizerunek Galeco wśród klientów. Innowacyjne podejście do tematu związanego z systemami orynnowania i marketingiem sprawia, że firma cały czas się rozwija i poszukuje nowych rozwiązań. Najnowszym pomysłem jest urozmaicenie komunikacji z odbiorcami. Narzędziem do tego mają być dwaj brand heros, których cechy charakteru reprezentują najważniejsze wartości firmy Galeco. Dwóch bohaterów to również podwójny powód do uśmiechu dla wszystkich odbiorców.

systemy rynnowe Galeco - kolorowanka

systemy rynnowe Galeco - Uśmiech na deszczKreatywny pomysł

Na początku pojawiła się potrzeba, aby zmienić formę komunikacji w Social Media. To bardzo wymagająca sfera, dlatego potrzebny był nieszablonowy pomysł – mówi Pani Anna Góral specjalista ds. promocji z Galeco. Podczas burzy mózgów zrodziła się koncepcja dialogu pomiędzy dwoma bohaterami. Pierwszy z nich, Dr Deszczykiewicz, jest ekspertem w dziedzinie deszczu. Z cech firmy reprezentuje doświadczenie i jakość. W komunikacji będzie głosem doradczym, mówiącym o doborze systemów rynnowych. Drugą postacią jest G-man ( skrót od Galeco mana), który jest super bohaterem. Tak jak rynny Galeco, tak i on, jest symbolem bezpieczeństwa i ochrony. Jego wrodzona ciekawość pozwala mu szukać nowych, innowacyjnych rozwiązań.

Komunikacja z jego udziałem będzie opierała się na polemice z rozsądkiem Dr Deszczykiewicza. Firma Galeco pokusiła się o stworzenie całej, długiej historii związanej z przybyciem dwóch bohaterów na Ziemię, którą można poznać wchodząc na stronę Galeco. Docelowo, w dalszych działaniach, Galeco planuje przenieść postacie do wszystkich gałęzi komunikacji i uczynić z nich znak rozpoznawczy marki. Przygody bohaterów jak i wszystkie planowane z nimi działania, można śledzić na profilu Facebookowym firmy.

* artykuł sponsorowany

Oceń artykuł
5,00 / 1 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Katarzyna Laszczak

Źródło: Galeco

Polecamy Ci również

Zobacz także