Zorganizowany przez firmę Fakro konkurs pt. "I Ty możesz zdobyć złoto z Fakro" cieszył się dużym zainteresowaniem wśród partnerów handlowych. Jury konkursu wyłoniło zwycięzcę, którym został Mateusz Berski z firmy Tol-Bud z Ostrzeszowa. Jest on autorem hasła: "Pełnia życia, pełnia przestrzeni”, które już zostało wykorzystane w najnowszej reklamie prasowej produktów firmy Fakro.
Warunkiem uprawniającym do rywalizacji o nagrody było dokonanie w czasie trwania promocji zakupu przez punkt sprzedaży co najmniej 15 sztuk wybranych typów okien dachowych Fakro.W konkursie wykorzystano „złote efekty” ostatniego sezonu Ligi Siatkówki Kobiet, w którym tytuł Mistrza Polski przypadł sponsorowanej przez firmę Fakro drużynie Muszynianka-Fakro. Obok nagrody głównej - sztabki złota o wartości 5 tysięcy złotych, można było wygrać pobyt dla dwóch osób w ośrodku szkoleniowym Activa w Muszynie oraz towarowe bony promocyjne i inne.