
Pierwsze miejsce i ogólnopolskie godło „Laur Klienta 2009” w kategorii „Okna Dachowe” otrzymała firma VELUX Polska.
Nagrodę przyznano na podstawie głosowania klientów, co potwierdza, że wysoka jakość jest nadal najważniejszym kryterium oceny, którą kierują się klienci.
Firma została laureatem w ogólnopolskim programie „Laur Klienta 2009”, organizowanym przez Grupę Media Partner, zdobywając złoty medal w kategorii „Okna Dachowe”. W tegorocznej, piątej edycji programu konsumenci oceniali produkty i usługi w blisko 300 różnych kategoriach. Program pozwala wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na rynku krajowym. Oceniana jest przede wszystkim znajomość marki, jakość usługi, innowacyjność oraz przywiązanie klienta do danej marki. W przeprowadzonych sondażach klienci sami musieli wskazać produkt i markę, która ich zdaniem jest najlepsza w swojej kategorii i którą poleciliby innym.
„Złoty medal w programie „Laur Klienta” to dla nas wyjątkowe wyróżnienie, bo nagrodę przyznają sami konsumenci głosując na marki, do których mają największe zaufanie”- mówi Lidia Mikołajczyk-Gmur, Dyrektor Generalny VELUX Polska.
Produkty firmy VELUX od lat pomagają w efektywnym wykorzystaniu przestrzeni pod dachem, a innowacyjne rozwiązania podnoszą komfort życia zapewniając pomieszczeniom dużą ilość światła i doskonałą wentylację, a także pozwalając na jak najlepsze wykorzystanie energii. Oferta produktowa jest bardzo szeroka i obejmuje okna do poddaszy, akcesoria dekoracyjne i przeciwsłoneczne, systemy doświetleń do płaskich dachów, świetliki tunelowe, produkty izolacyjne oraz kolektory słoneczne.
Warto wspomnieć, że marka VELUX była już wielokrotnie doceniana zarówno w Polsce, jak i zagranicą. W 2008 roku zajęła pierwsze miejsce w Rankingu Centrum Badań i Analiz Rynku ASM otrzymując tytuł Marki Budowlanej 2008, a w tym roku podczas targów branżowych Bau w Monachium okno sterowane bateriami słonecznymi otrzymało tytuł najbardziej innowacyjnego w tej branży produktu.
Laur Klienta to program konsumencki stworzony przez Grupę Media Partner, która jest organizatorem takich ogólnopolskich konkursów i rankingów, jak „EU Standard” czy „Solidny Pracodawca Roku”. Badania w programie „Laur Klienta” przeprowadzane są przez pół roku, co miesiąc (począwszy od stycznia) za pomocą ankiet telefonicznych, elektronicznych, a także bezpośrednich w największych miastach w Polsce.